Gyakra ismételt kérdések !
Szeretnénk, hogy rendelése a lehető leggyorsabban és legzökkenőmentesebben eljusson Önhöz. Az alábbiakban összefoglaltuk a legfontosabb tudnivalókat a szállítással és postázással kapcsolatban:
Mikor adjuk fel a csomagot?
A munkanapokon 12:00 óráig leadott, kifizetett vagy a választott fizetési mód alapján teljesített megrendeléseket, amennyiben a termék raktáron van, még aznap postázzuk. A kiszállítást az MPL futárszolgálat végzi, akik tapasztalatunk alapján már a következő munkanapon kézbesítik a csomagot.
Mi történik, ha a termék előrendelhető vagy nincs raktáron?
Amennyiben a megrendelt termék „előjegyezhető vagy „megrendelhető státuszban van, minden esetben telefonon felvesszük Önnel a kapcsolatot, hogy egyeztessünk a várható szállítási időpontról.
Ha a termék pillanatnyilag készlethiányos, igyekszünk hasonló árkategóriájú és paraméterű alternatívákat ajánlani, hogy ne kelljen sokáig várnia.
Szállítási módok és díjak
A szállítás részletes módjairól és a pontos költségekről az alábbiakban talál bővebb tájékoztatót.
Fontos!
Amennyiben a megrendelés végösszege eléri a 28.000 Ft-ot, a csomagot díjmentesen szállítjuk ki MPL csomagautomatába.
Szállítás és fizetés
A szállítás a Magyar Posta MPL futárszolgálatával történik az alábbiakban felsorolt formában:
- MPL csomagautomata ( banki előre utalással ill. bankkártyás fizetéssel ) 1500,- Ft. Ingyenesen 28.000,- Ft feletti vásárlás esetén.
- MPL Posta pontra vagy postán maradó küldeményként ( banki előre utalással ill. bankkártyás fizetéssel ) 2300,- Ft
- MPL házhozszállítás banki előre utalással ill. bankkártyás fizetés esetén 2500,- Ft
- Utánvétel, MPL háztól-házig szállítás 3100,- Ft ( szállítás: 2500 Ft + utánvét díj. 600,- Ft )
Fizetési módok:
- Banki utalás
- Bankkártyás fizetés
- Utánvét
Ingyenes szállítás:
- Igen 28.000,- Ft feletti vásárlás esetén csomagautomatába, előre utalás ill bankkártyás fizetés esetén
Szállítási idő:
- Raktáron lévő termékeknél ( 12.00-ig leadott és adott esetben kifizetett megrendelésnél ) egy munkanap, előrendelhető vagy készlethiányos termékeknél 5-10 vagy egy, előre a vásárlóval egyeztetett időpontban történik a kiszállítás.
A vállalkozás székhelye : 2030 Érd , Diósdi út 78. , azonban ezen a helyszínen értékesítésre és átvételre nincs lehetőség.
Személyes vásárlási lehetőség:
- Igen, a Dabasi Hagyományos Kirakodó Vásáron minden hónap második vasárnapján megtalálhatóak vagyunk, ahol a webáruházunk teljes kínálatát meg tudja tekinteni ill. vásárolni és a személyes találkozásra is kiváló alkalom.
- A pontos időpontok a linkre kattintva tekinhetőek meg: https://kesszakuzleterd.hu/spg/298523/Hirek
Ügyfélszolgálat:
- Ügyfélszolgálati idő: Hétfő – Péntek , 10.00 – 18.00
- Tel: 06 30 701 8464
- Email: info@kesszakuzleterd.hu
Hogyan módosíthatom vagy törölhetem a rendelésem?
- A megrendelés a kiszállítás dátuma előtt 24 órával bármikor lemondható ill. módosítható írásos ( email ) formában megjelölve a pontos rendelési azonosítót és nevet.
Elállás és visszaküldés:
- Nem elégedett a termékkel? Nincs gond! Egyszerűen küldje vissza 14 napon belül, és mi megoldjuk a visszatérítést.
- A pontos részletekről ill. feltételekről az alábbi linkre kattintva tud tájékozódni:
https://kesszakuzleterd.hu/shop_help.php?tab=terms
Csomagolás és Átvétel
Fontos! A megrendelt termékek átvételekor kérjük, minden esetben gondosan ellenőrizze a csomag sértetlenségét és a csomagolt termékek állapotát. Amennyiben bármilyen sérülést vagy hiányosságot tapasztal, kérjük, NE ÍRJÁ ALÁ az átvételi elismervényt, és haladéktalanul vegye fel velünk a kapcsolatot.
Miért fontos az átvételkori ellenőrzés?
- Sérülés esetén: Ha a csomag sérült, a benne lévő termék is sérülhetett. Az átvételi elismervény aláírásával Ön igazolja, hogy a csomagot sértetlenül átvette.
- Hiányos csomag: Előfordulhat, hogy a csomagban nem az összes megrendelt termék található.
- Téves termék: Ritkán előfordulhat, hogy tévesen más termék kerül a csomagba.
Mit tegyen, ha sérülést vagy hiányosságot talál?
- Ne írja alá az átvételi elismervényt!
- Készítsen fényképeket a sérült csomagolásról és a termékről.
- Vegye fel velünk a kapcsolatot a lehető leghamarabb.
- Kérje meg a futár cég képviselőjét, hogy vegyen fel jegyzőkönyvet.
Miért fontos a jegyzőkönyv?
A jegyzőkönyv igazolja, hogy a sérülés a szállítás során keletkezett, és Ön nem felelős érte. Ennek hiányában sajnos nem tudunk a cserére vonatkozó reklamációját elfogadni.
Mi a teendő MPL Csomagautomata esetén!
Ha átveszi a csomagot és az sérült , az automata kijelzőjén jelezze, hogy sérült állapotban érkezett.
Lehetőség szerint azonnal bontsa ki és ellenőrizze a csomag tartalmát.
Ha a termék is sérült, készítsen róla fényképeket, amelyek később bizonyítékként szolgálhatnak.
Átvétel után
A probléma észlelését követően 24 órán belül jelezze a sérülést az MPL ügyfélszolgálatának és a feladást végzó webáruháznak.
Hívja az MPL ügyfélszolgálatot a 06-1-421-7282-es telefonszámon munkanapokon 6:00-22:00, hétvégén és ünnepnapokon 9:00-18:00 között vagy webáruházunk ügyfélszolgálatát munkanapokon H-P 9.00-18.00 között a 06 30 701 8464 telefonszámon.
Részletesen írja le a sérülés jellegét és mértékét.
Őrizze meg a csomagolást és a sérült terméket, amíg nem kap további utasítást az ügyfélszolgálattól.
Fontos tudnivalók:
- A csomag átvételétől számított 24 órán belül köteles jelezni nekünk a problémát.
- A jegyzőkönyvet a futár cég által meghatározott időn belül kell elküldenie nekünk.
Köszönjük együttműködését!