Az oldal jelenleg ZÁRVA van!
Kérem próbálkozzon újra egy későbbi időpontban.

SzomBi Késszaküzlet ÉRD

Kérdése van, hívjon bátran! +36 30 701 8464

Kategóriák

Kérdése van, hívjon bátran! +36 30 701 8464

  • Kategóriák
    • Újdonságok
    • Akciók
    • Náder Bicskák
    • Fejesgörbe bicskák
    • Maskara Bicskák
    • Szalonnázó bicskák
    • Cakli Bicskák
    • "Grósz" Maskara Bicskák
    • Juhász Bicskák
    • Farmer - Vadász és egyedi bicska
    • Zsebkés tokok
    • Díszített bicska rugók
    • Modern zsebkések a mindennapokra
    • Túra ,kemping és taktikai tőrök
    • Pillangókés
    • Karambit
    • Hentes és konyhai kések
    • Manikűr ollók
    • Pedikűr eszközök
    • Bárdok
    • Fenőacélok
  • MPL Csomagautomata / Postapont / Posta Lista
  • Gy.I.K.
  • Hírek
  • Blog
  1. Gy.I.K.
  1. Gy.I.K.
Vissza

Gyakra ismételt kérdések !

Szeretnénk, hogy rendelése a lehető leggyorsabban és legzökkenőmentesebben eljusson Önhöz. Az alábbiakban összefoglaltuk a legfontosabb tudnivalókat a szállítással és postázással kapcsolatban:

Mikor adjuk fel a csomagot?

A munkanapokon 12:00 óráig leadott, kifizetett vagy a választott fizetési mód alapján teljesített megrendeléseket, amennyiben a termék raktáron van, még aznap postázzuk. A kiszállítást az MPL futárszolgálat végzi, akik tapasztalatunk alapján már a következő munkanapon kézbesítik a csomagot.

Mi történik, ha a termék előrendelhető vagy nincs raktáron?

Amennyiben a megrendelt termék „előjegyezhető vagy „megrendelhető státuszban van, minden esetben telefonon felvesszük Önnel a kapcsolatot, hogy egyeztessünk a várható szállítási időpontról.
Ha a termék pillanatnyilag készlethiányos, igyekszünk hasonló árkategóriájú és paraméterű alternatívákat ajánlani, hogy ne kelljen sokáig várnia.

Szállítási módok és díjak

A szállítás részletes módjairól és a pontos költségekről az alábbiakban talál bővebb tájékoztatót.

Fontos!
Amennyiben a megrendelés végösszege eléri a 28.000 Ft-ot, a csomagot díjmentesen szállítjuk ki MPL csomagautomatába.

Szállítás és fizetés

A szállítás a Magyar Posta MPL futárszolgálatával történik az alábbiakban felsorolt formában:

  • MPL csomagautomata ( banki előre utalással ill. bankkártyás fizetéssel ) 1500,- Ft. Ingyenesen 28.000,- Ft feletti vásárlás esetén.
  • MPL Posta pontra vagy postán maradó küldeményként ( banki előre utalással ill. bankkártyás fizetéssel ) 2300,- Ft
  • MPL házhozszállítás banki előre utalással ill. bankkártyás fizetés esetén 2500,- Ft
  • Utánvétel, MPL háztól-házig szállítás 3100,- Ft  ( szállítás: 2500 Ft + utánvét díj. 600,- Ft )

Fizetési módok:

  • Banki utalás
  • Bankkártyás fizetés
  • Utánvét

Ingyenes szállítás:

  • Igen 28.000,- Ft feletti vásárlás esetén csomagautomatába, előre utalás ill bankkártyás fizetés esetén

Szállítási idő:

  • Raktáron lévő termékeknél ( 12.00-ig leadott és adott esetben kifizetett megrendelésnél ) egy munkanap, előrendelhető vagy készlethiányos termékeknél 5-10 vagy egy,  előre a vásárlóval egyeztetett időpontban történik a kiszállítás.

A vállalkozás székhelye : 2030 Érd , Diósdi út 78. , azonban ezen a helyszínen értékesítésre és átvételre nincs lehetőség.

Személyes vásárlási lehetőség:

  • Igen, a Dabasi Hagyományos Kirakodó Vásáron minden hónap második vasárnapján megtalálhatóak vagyunk, ahol a webáruházunk teljes kínálatát meg tudja tekinteni ill. vásárolni és a személyes találkozásra is kiváló alkalom.
  • A pontos időpontok a linkre kattintva tekinhetőek meg: https://kesszakuzleterd.hu/spg/298523/Hirek

Ügyfélszolgálat:

  • Ügyfélszolgálati idő: Hétfő – Péntek , 10.00 – 18.00
  • Tel: 06 30 701 8464
  • Email: info@kesszakuzleterd.hu

 Hogyan módosíthatom vagy törölhetem a rendelésem?

  • A megrendelés a kiszállítás dátuma előtt 24 órával bármikor lemondható ill. módosítható írásos ( email ) formában megjelölve a pontos rendelési azonosítót és nevet.

 

Elállás és visszaküldés:

  • Nem elégedett a termékkel? Nincs gond! Egyszerűen küldje vissza 14 napon belül, és mi megoldjuk a visszatérítést.
  • A pontos részletekről ill. feltételekről az alábbi linkre kattintva tud tájékozódni:

https://kesszakuzleterd.hu/shop_help.php?tab=terms

 

Csomagolás és Átvétel

Fontos! A megrendelt termékek átvételekor kérjük, minden esetben gondosan ellenőrizze a csomag sértetlenségét és a csomagolt termékek állapotát. Amennyiben bármilyen sérülést vagy hiányosságot tapasztal, kérjük, NE ÍRJÁ ALÁ az átvételi elismervényt, és haladéktalanul vegye fel velünk a kapcsolatot.

Miért fontos az átvételkori ellenőrzés?

  • Sérülés esetén: Ha a csomag sérült, a benne lévő termék is sérülhetett. Az átvételi elismervény aláírásával Ön igazolja, hogy a csomagot sértetlenül átvette.
  • Hiányos csomag: Előfordulhat, hogy a csomagban nem az összes megrendelt termék található.
  • Téves termék: Ritkán előfordulhat, hogy tévesen más termék kerül a csomagba.

Mit tegyen, ha sérülést vagy hiányosságot talál?

  1. Ne írja alá az átvételi elismervényt!
  2. Készítsen fényképeket a sérült csomagolásról és a termékről.
  3. Vegye fel velünk a kapcsolatot a lehető leghamarabb.
  4. Kérje meg a futár cég képviselőjét, hogy vegyen fel jegyzőkönyvet.

Miért fontos a jegyzőkönyv?

A jegyzőkönyv igazolja, hogy a sérülés a szállítás során keletkezett, és Ön nem felelős érte. Ennek hiányában sajnos nem tudunk a cserére vonatkozó reklamációját elfogadni.

Mi a teendő MPL Csomagautomata esetén!

Ha átveszi a csomagot és az sérült , az automata kijelzőjén jelezze, hogy sérült állapotban érkezett.
Lehetőség szerint azonnal bontsa ki és ellenőrizze a csomag tartalmát.
Ha a termék is sérült, készítsen róla fényképeket, amelyek később bizonyítékként szolgálhatnak.

Átvétel után
A probléma észlelését követően 24 órán belül jelezze a sérülést az MPL ügyfélszolgálatának és a feladást végzó webáruháznak.
Hívja az MPL ügyfélszolgálatot a 06-1-421-7282-es telefonszámon munkanapokon 6:00-22:00, hétvégén és ünnepnapokon 9:00-18:00 között vagy webáruházunk ügyfélszolgálatát munkanapokon H-P 9.00-18.00 között a 06 30 701 8464 telefonszámon.

Részletesen írja le a sérülés jellegét és mértékét.
Őrizze meg a csomagolást és a sérült terméket, amíg nem kap további utasítást az ügyfélszolgálattól.

Fontos tudnivalók:

  • A csomag átvételétől számított 24 órán belül köteles jelezni nekünk a problémát.
  • A jegyzőkönyvet a futár cég által meghatározott időn belül kell elküldenie nekünk.

Köszönjük együttműködését!

Vissza
Vásárlói fiók
  • Belépés
  • Regisztráció
  • Profilom
  • Kosár
  • Kedvenceim
Információk
  • Általános szerződési feltételek
  • Adatkezelési tájékoztató
  • Fizetés
  • Szállítás
  • Elérhetőségek
Szombathy Zoltán E.V.
  • 2030 Érd, Diósdi út 78 ( A megadott címen értékesítés nincs ! )
  • +36 30 701 8464
  • info@kesszakuzleterd.hu
  • facebook

  • twitter

  • pinterest

  • instagram

Webáruház készítés
  • Újdonságok
  • Akciók
  • Náder Bicskák
  • Fejesgörbe bicskák
  • Maskara Bicskák
  • Szalonnázó bicskák
  • Cakli Bicskák
  • "Grósz" Maskara Bicskák
  • Juhász Bicskák
  • Farmer - Vadász és egyedi bicska
  • Zsebkés tokok
  • Díszített bicska rugók
  • Modern zsebkések a mindennapokra
  • Túra ,kemping és taktikai tőrök
  • Pillangókés
  • Karambit
  • Hentes és konyhai kések
  • Manikűr ollók
  • Pedikűr eszközök
  • Bárdok
  • Fenőacélok
  • MPL Csomagautomata / Postapont / Posta Lista
  • Gy.I.K.
  • Hírek
  • Blog
Belépés
Regisztráció